Friday 19 April 2013

19-04, nog 5 nachtjes


Nog 5 dagen en het gaat ineens hard. Het was even spannend, want het liep niet zo lekker met onze Esta. Hij liet even op zich wachten (zo’n dag of vijf, met het weekend erbij) maar nu zijn we toch echt goedgekeurd om naar de US te reizen.

De lichten staan op groen voor onze Woensdag vlucht, en het kan bijna niet of we gaan gewoon mee. Tenzij er ineens een heel bedrijf gaat meevliegen, maar laten we maar hopen dat we dat scenario niet voorbij zullen zien komen. De terugreis ziet er minder rooskleurig uit, maar dat zijn zorgen voor morgen :P

De auto is gehuurd (al moeten we de tijden nog een beetje aanpassen) en in Atlanta slapen we een nachtje in Motel 6, vlak bij het vliegveld.  Ook heb ik Clement gemaild dat we een dagje eerder komen naar het huisje (wel duur hoor, een nachtje extra, maar het moet maar) Zo kunnen we op vrijdag al lekker naar Magic Kingdom gaan, ipv Zaterdag.

De koffers moeten nog gepakt. Dat is vrij laat voor mij, maar ik heb het zo druk met mijn werk, dat ik eigenlijk niet zo veel tijd heb voor ‘voorpret’.

We hebben er in ieder geval zin in. Ik ben benieuwd naar het gezicht van Elora als we haar uit school gaan halen, woensdag. Ze weet nog niet dat we dan al gaan, zij denkt nog 2 ½ week. Ik hoop dat ze het leuk vindt, en niet al te erg schrikt.

1 comment:

  1. Spannend hoor als het zo dichtbij komt. Nog heel eventjes en dan is het zo ver. Wel knap dit jullie nog niet tegen Elora hebben verteld dat het zo dichtbij is. Ben zeer benieuwd naar haar reactie.

    Succes met de laatste loodjes en dan kan de fun beginnen !

    Greetz,
    Patrice

    ReplyDelete