Monday 29 April 2013

29-04 Rust?


Ik was al vroeg wakker, maar vandaag geen haast. Eigenlijk stond Typhoon Lagoon op het rooster, maar daar hadden we geen zin in. En maar goed ook, want het weer was niet fantastisch.

Uitslapen... nou ja, lang in bed blijven liggen met een boekje, was ook lekker. Ik heb Warm Bodies uitgelezen, die ik wel leuk vond (al heb ik een verhaal wat er heel lichtjes op lijkt, dus dat is voor een schrijver toch wat minder om te lezen... niet dat het heel veel raakvlakken heeft)

Ook moest de was gedaan worden en moest ik toch echt de laatste koffers uitpakken. Het is hier toch minder relaxed dan in een hotel. We missen de Disney Magic enorm, en ik merk dat we wat minder uitgelaten zijn dan normaal. Niet dat we het niet naar ons zin hebben. We zijn op de leukste plek en we zijn met elkaar, dus dat zit wel snor, maar we missen de vrolijke mensen om ons heen. We missen ons ‘thuis’ voelen en gek genoeg missen we ‘the key to the world’. We hebben wel andere passen waarmee we makkelijk naar binnen kunnen gaan... maar het is niet hetzelfde. Dus hoe lekker die aparte kamer voor Elora ook is... we gaan toch volgende keer weer voor een Disney hotel.

Boodschappen stonden ook op de lijst. We moesten nog wasmiddel hebben en badzeep, etc. Eerst hebben we een pakketje met Nederlands eten naar Indiana gestuurd, naar onze vriendin Apple. Zij is ook mijn editor, maar inmiddels een goede vriendin geworden.

Daarna naar de Publix en toen hebben we de Osh Kosh Begosh opgezocht en wat leuke kleding voor Elora gekocht. Nog even naar Downtown Disney, want Elora is uit haar prinsessenjurken gegroeid. Die hebben we dus voor niets meegesleept... heel spijtig.

Er werd een prachtige donkerblauwe Merida jurk uitgekozen, waar Daan en ik ook van onder de indruk waren. Schitterend hoor en Elora was over the moon.

Toen snel naar huis, want we moesten ons omkleden. Ik heb misschien veel ADR’s afgezegd, maar 1900 Park Fare blijft er opstaan, dat is een van de favorieten.

En het stelde ons weer niet teleur. Wat een show zeg. We hadden een Anastasia die voordeed hoe Sleeping Beauty in slaap viel en een Drizella die nadeed hoe saai Assepoester was. We hebben zitten hikken van het lachen. Prince Charming deed zijn naam weer eer aan en Elora was weer helemaal in lurve. Ook Cinderella zelf was weer een schatje. Het was een geslaagde avond.

En nu heb ik netjes mijn blog weer van de laatste 5 dagen bijgewerkt en kan ik straks lekker in mijn volgende boekje duiken. Morgen staat Hollywood Studios op de planning!

No comments:

Post a Comment